Hallå där!

2010-04-25 @ 19:30:31
Kan ju säga att det var ett tag sedan sist :P Om ni inte redan har märkt det så kan jag meddela att jag är sämst på att blogga när jag är hemma i Sverige.. Ska försöka bättra mig!

I alla fall, vad har hänt på dessa två veckor då?! Jag har målat en hel del, börjar snart bli klart :) Fick ju hjälp av Johanna en dag vilket var kanonbra. Jag har varit med pappas snickare en dag och fått en jobbdag på dagis som resulterade i kräksjukan. Fy fasiken vad jag spydde! Dessutom så missade jag utgång med tjejerna vilket var tråkigt.. Jag var på småttingarnas fotbollsmatch som var en riktig upplevelse. Matchen blev avblåst eftersom föräldrarna hejade "för mycket" på spelarna.. Vi har haft en grillkväll, riktigt gott med lite grillat och vin. Dessutom var det ju jag som gjorde premiär på systemet ;) Det har varit en dag i Örebro och lite firande med Julia och Ellinor. Var i Mariestad och skrev in mig på arbetsförmedligen (ifall att jag inte kommer in på skolan) och så skulle jag gå en kurs om alkohol men den blev inställd p.g.a. att föreläsarna satt fast i Polen eller poolen som jag läste och inte fattade ett dugg. Tur att man har Ida som kan förklara för mig!

Just det ja!, kanske det viktigaste av allt. Jag har köpt en bil. Gud vad skönt!! Nu kan jag åka vart jag vill igen och känna mig fri :)

love<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback