Man är bara så arbetslös som man tillåter sig att vara..

2010-04-10 @ 16:17:40

Denna veckan innehöll allt från vedklyvning till jobb på dagis. En dag som snickare och en helmysig dag med Evve som avslutades med lite inflyttningsmys. Träffade Emma som var hemma från sthlm och tog mig äntligen bort till familjen Johansson och hängde vid deras köksbord där jag i vanliga fall är stammis! Har även letat bil men inte gjort några större framsteg än.. Gjorde nyss ett försök att ladda upp bilderna rån resan på facebook men det gick inget vidare eftersom facebook vägrade att samarbeta med mig så jag gav upp. Det här med datorer är ju inte min starka sida!

Ikväll blir det firande av bror och jag får träffa släkten som jag inte har träffat än :)

love<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback