Sol&jobb&vänner&20år&Olstorp

2010-06-06 @ 21:59:18
Min tanke var verkligen att blogga denna veckan men istället fick jag så fullt upp att jag faktiskt inte närmat mig en dator sedan sist (om man bortser från datorn på jobbet).

I alla fall, tisdagen var jag med pappa och Levin och hjälpte dem med att sätta in inredning i ett stall som de byggt. Kom hem och åkte nästan direkt till Terra där hon, jag och Ida planerade lite inför helgen :)

Onsdag upp tidigt och isolera samt lägga golvvärme och göra klart inför golvet som ska på. Vid fyra rusade jag in i duschen och åkte sedan mot Skövde och min söta Evelina för mys, god mat och massa prat och skratt :)

Vi pratade tills jag slocknade (det påminde om Kalifornienresan så Emma hade skrattat!) och vaknade av klockan. På med bikini och packa picknickmaten för en tidig picknick i parken där de blivande studenterna hade brännbollsturnering. Var så härligt att njuta lite av solen men det fick avbrytas lite för tidigt för jag var tvungen att åka och jobba. Väl på Wassbacken checkade vi in typ en miljon gäster kändes det som! Kom hem strax efter sju och åkte vidare mot Terra för at fixa det sista med henne och Ida.

Fredagen började med student för bror och Marie. Hann dock bara vara med på utspringet innan jag började jobba. Var en rätt händelserik dag med en kund som druckit lite för mycket (dock inte hos oss) och som ställde till med lite kabalalik (heter det så?!). Kom hem på kvällen lagom tills de sista gästerna typ skulle åka.

Upp och hoppa på lördagen för Ida, jag och Terra åkte och överraskade Johanna som fyllde 20år och tog med henne till Systemet. Hon blev väldigt glad och överraskad! Jobbade 12-18, åkte hem och fixade mig snabbt innan vi åkte tillbaka till Johanna som hade fest för grannar och vänner. Kvällen avslutades på Olstorp med massa dans, sång, alkohol, vänner och okänt folk. En jätterolig kväll helt enkelt! :D

Söndagen hade jag och Ida bestämt att det skulle stekas så steka gjorde vi. Tyvärr kan jag ju inte säga att den tog något. Är ju inte ens lite röd/rosa?! Blev en liten promenix med Markus och lite prat om gårdagen. Kvällsfika med faster och kusin, och nu sitter jag här och ska strax gå och sova... Har i alla fall varit enrolig vecka med toppenväder. Hoppas att det håller i sig!

love<3

Kommentarer
Postat av: terra

de har verkligen varit en fullspäckad vecka men gud så roligt vi oxå haft :D ang stekandet igår, ja sa ju att de va massa moln! ;) men ni fick nog allt lite färg ändå även om de inte syntes så mycket igår kanske de märks idag istället :) och de heter kalabalik förresten ;)

2010-06-07 @ 08:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback