Mumintrollet!

2010-05-10 @ 19:02:03
Åh, blev så glad när jag såg att min söta lilla finska vän Krista (även kallad mumintrollet) hade skrivit :) Läser kan man väl inte säga att jag gör eftersom jag inte är så haj på finska men jag brukar kika in på hennes blogg också och titta på bilderna, och hallå liksom - en bild säger mer än tusen ord!

Anyway, måste bara få skriva i ett litet inlägg att jag saknar USA, Boston, tjejerna, Järngänget, "mina barn", Starbuckstisdagarna, roadtriparna, filmkvällarna hos Malin, alla middagarna - ja kan hålla på hur länge som helst så jag slutar nu..

Kärlek och saknad till alla underbara människor jag lärde känna i USA <3

love<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback