proffs på alkohol

2010-05-20 @ 07:50:37
Igår var det sista delen på alkoholkursen, d.v.s. PROV! Tyckte att jag övade tillräckligt genom att läsa häftet/kursmaterialet två gånger, men kan inte säga annat än att jag blev lite nervös när jag såg Amalia och hennes proffsiga plugganteckningar, hjälp!? Men vi får väl se om det skickas ett intyg till Wassbacken där det står att vi är proffs ;)

Åkte hem för att sedan direkt vidare till Töreboda och se andra halvlek av småttingarnas match. Världens tråkigaste match som slutade typ 8-0 till oss :) På vägen hem mötte vi två galninar i en röd liten flair som vifta händerna ur led och genast insåg jag att dom vill jag träffa snart!! 

love<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback