solsolsolsolsolsol...

2010-05-31 @ 20:39:07
Någon som har missat att det har varit underbart väder i helgen?! Lördagen började med att hjälpa pappa med massa grejer, och efter det bakade jag underbara kakor som jag tror Terra skulle älska så hon måste få smaka dom. Kokos, choklad, nötter.. Mums! Körde sedan ut bilen och började skrapa bakrutorna. Det var nämligen tonade bakrutor och det var jättefult så tänkte att det kan ju inte vara så jobbigt att ta bort. Tjena, fick skrapa hela rutan med ett rakblad. Men efter en bra stund och några skärsår senare var rutan superfin! Hann inte mer utan tog en dusch och begav mig mot Töreboda och Ida :) Vi for till Skövde där vi efter att ha fjäskat med servitören lyckades att få ett bord jättelänge! Haha, vi hade ett himla flyt :) Vi stötte även på Oscar och gissa om man blev lite avis när man fick höra att han har Skövdes partylägenhet nummer 1. Mitt över Husaren, mitt i stan - lyx kallar jag det ;) Klockan blev nio och vi bänkade oss i biosalongen för SATC2. Den var som man hade förväntat sig men visst blev det några skratt..

I går var det mors dag och vi firade mor. Hon fick en ny kaffe- och tébryggare och blev jätteglad. Fortsatte med bilen och andra rutan, kände att det är ju inte allt för snyggt att åka runt i en bil med EN tonad bakruta.. Fixade även en del i lilla huset och på eftermiddagen kom mormor och morfar vilket resulterade i fika och tjöt med dem :) På kvällen agerade jag frisör och klippte bror så han kom fram igen under allt hår.. 

Idag har jag och "pappas snickare" grejat i lilla huset så nu är det snart klart för golvet att läggas in - gött! 

Nepp, nu ska jag äta en av mina mycket goda kakor :)

love<3  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback